Μετά από μια καιρικά ασταθής εβδομάδα,  το 18ο Ράλι Φίλιππος πήρε εκκίνηση σήμερα το πρωί από την πλατεία Ελιάς με τις καλύτερες των προϋποθέσεων.  Η πολύμηνη αναμονή για αγώνα μαζί με την, από το πρωί, ηλιόλουστη Κυριακή έγινε η αφορμή να κατακλύσουν οι θεατές τα ορεινά γύρω από την πόλη της Βέροιας.

 

Τον αγώνα και την Ε11 κέρδισαν οι ταχύτατοι  «Χριστόφορος» – Τηλιόπουλος με VW Golf II αν και χρειάστηκε να χάσουν την πρώτη ειδική διαδρομή από τους Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη με Citroen ZX Kit Car για να αφυπνιστούν. Τελικά αν και έχασαν και την 3η ειδική διαδρομή από τους  Παυλίδη – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 κατάφεραν να επικρατήσουν των υπολοίπων. Έτσι δεύτεροι γενικής και Ε11 τερμάτισαν τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Citroen ZX Kit Car οι οποίοι αν και προσπάθησαν, κάποια μικρά οδηγικά λάθη τους στέρησαν τη πολυπόθητη νίκη. Στην τρίτη θέση γενικής, πρώτοι στην Α7 και στην F2 οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3. Το πλήρωμα κατάφερε όχι μόνο να τερματίσει, καθώς στον περσινό αγώνα αναγκάστηκαν μετά από έξοδο σε εγκατάλειψη, αλλά και να οδηγήσει γρήγορα και σταθερά προμηνύοντας αυτά που έπονται. Τέταρτοι γενικής, δεύτεροι στην Α7 και την F2, οι Βαλαβάνης – Κουμποτής με Honda Civic Type R. Το ζευγάρι αν και συστάθηκε την τελευταία στιγμή οδήγησε αλάνθαστα φέρνοντας τα παραπάνω αποτελέσματα.

 

Στην πέμπτη θέση γενικής και πρώτη στην κατηγορία Α6 τερμάτισαν οι Τρατσέλας – Μικρούλης με Peugeot 106 S16, οι οποίοι όμως δεν χάρηκαν για πολύ τη νίκη τους. Τα συν 3.6 δευτερόλεπτα διαφορά  που είχαν από τους έκτους γενικής και δεύτερους στην Α6 Αργυρίου – Καπετάνια, επίσης με Peugeot 106 S16, έγιναν μείον 1.4 δευτερόλεπτα μετά την επιβολή ποινής 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες για «χτύπημα» του σικέιν με αποτέλεσμα χρονικό όφελος.  Έτσι άλλαξαν τα πληρώματα  θέσεις στην τελική γενική κατάταξη.  Στο σημείο αυτό να πούμε πως με 5 δευτερόλεπτα ποινής τιμωρήθηκαν και οι νικητές του αγώνα αλλά και οι νικητές της Α7 και F2. Ποινές που δημιούργησαν ένα αρνητικό κλίμα καθώς αμφισβητήθηκε έντονα η απόφαση, ειδικά μετά από in car πλάνα που δεν έδειξαν κάτι παράτυπο που να δικαιολογεί τις ποινές.

Την τρίτη θέση στην Α6 κατέκτησαν, λίγο επεισοδιακά οι Δημητρίου – Δημητρίου με  Peugeot 106. Επεισοδιακά, καθώς μια παραλίγο έξοδος στα τελευταία μέτρα της δεύτερης ειδικής στοίχισε ευτυχώς μόνο το τραπεζάκι των κριτών και τίποτα παραπάνω. Στην έβδομη θέση γενικής και τρίτοι στην Α7 τερμάτισαν πατέρας και γιός Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R.

 

Στη Ν2 επικράτησαν οι Αναγνωστάκης – Μαύρος με Suzuki Swift Sport με δεύτερους τους αδερφούς Θεοφανίδη Σίμο και Χρήστο,  οι οποίοι οδήγησαν το Citroen Saxo στον μόλις δεύτερο αγώνα τους με απόλυτη ακρίβεια, κατεβάζοντας σημαντικά τους χρόνους από το περσινό Φίλιππος, που ήταν και το ζητούμενο για τους ίδιους. Τρίτοι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Αγγλόπουλος – Πολατσίδης με Peugeot 106 S16. Συμπληρώνοντας να πούμε πως τρίτοι στην Ε11 τερμάτισαν πατέρας και γιός Νταής Πέτρος και Παναγιώτης.

 

Τελικά από τα 26 πληρώματα που πήραν εκκίνηση κατάφεραν να τερματίσουν τα 16. Οι εγκαταλείψαντες είναι οι εξής:

 

Τέσσερεις ήταν οι εγκαταλείψεις στην πρώτη ειδική διαδρομή. Την αρχή έκαναν οι  Γεωργούσης – Λέφας με Suzuki Swift μετά από έξοδο, τους ακολούθησαν οι Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II και Παπακυριακού – Κατσιώνης με Seat Ibiza Gti από μηχανική βλάβη, ενώ οι Κωνσταντίνου – Σαρητσόγλου με Citroen ZX Kit Car παρέδωσαν καρνέ τελικά καρνέ μετά από προβλήματα που είχαν ακόμα και πριν την εκκίνηση του αγώνα.   Στην 2η  ειδική διαδρομή και μετά από έξοδο στο Κουστοχώρι, εγκατέλειψαν οι Μόσχος – Καραβασίλης με Peugeot 205.  Στην 3η ειδική διαδρομή η τροφοδοσία του Peugeot 106 S16 ανάγκασε σε εγκατάλειψη τους Σανιδά – Τριανταφύλλου, η τουρμπίνα τους Τζαμπάζη– Ζακχαίο με Mitsubishi Evo X και από μηχανική βλάβη τους Κοσμίδη  – Γκουντούρα με Peugeot 306. Στην τέταρτη ειδική εγκατέλειψαν και οι Γιάννου – Τριανταφύλλου μετά από μικρή έξοδο που είχαν. Στους άτυχους όμως συγκαταλέγονται και οι Λάκης – Τριανταφυλλίδης οι οποίοι επιχείρησαν τον αγώνα με το νεοαποκτηθέν Seat Ibiza Gti, του οποίου τα σινεμπλόκ τους πρόδωσαν από τις πρώτες κιόλας στροφές της πρώτης ειδικής. Τίμησαν όμως την συμμετοχή τους κάνοντας  σχεδόν όλον τον αγώνα μέχρι που οι μπροστινοί τροχοί άνοιξαν τόσο πολύ που το αγωνιστικό δεν ήταν δυνατόν να οδηγηθεί.

 

Τέλος καλά όλα καλά; Ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος και σίγουρα οι περισσότεροι ήταν αρκετά μουδιασμένοι από την χειμερινή αγωνιστική νάρκη. Το ζητούμενο όμως είναι πως ο αγώνας έγινε και πως χιλιάδες κόσμος το ευχαριστήθηκε. Η Λ.Α.Β. ευχαριστεί όλον αυτόν τον κόσμο που αφιέρωσε την Κυριακή του για να απολαύσει τα αγωνιστικά, τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή και τους κριτές που στελέχωσαν τον αγώνα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους χορηγούς του αγώνα και κυρίως τον Μέγα Χορηγό «Πολυχώρος Ελιάς» χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσε να γίνει ο αγώνας.

Φιλίππου25, γρ.10 στο κτίριο της Δημ. Αγοράς

Τ.Κ. 59100, Βέροια

Τ. 2331072211 www.lav.gr