Ο σιδηροδρομικός σταθμός, όπως ήταν το 1918, λίγο πριν τη λήξη των βαλκανικών πολέμων.
Έχει αποπερατωθεί το κτίριο με την χαρακτηριστική γερμανικής επιρροής αρχιτεκτονικής αλλά δεν διακρίνονται οι γραμμές. Ενδεχομένως να γινόταν συντήρηση και επέκταση, αν κρίνει κανείς από τις πέτρες που σχηματίζουν σωρό στην άκρη δεξιά.
Στην αριστερή πλευρά η απόλυτη αντίθεση μεταξύ των μέσων μεταφοράς. Το γνωστό κάρο με οδηγό το άλογο και το νέας (τότε) τεχνολογίας αυτοκίνητο, ίσως από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν στην περιοχή, ενώ στην απέναντι πλευρά της φωτογραφίας διακρίνονται αμυδρά οι… λιμουζίνες της εποχής.

(Από το αρχείο του Γεράσιμου Καλλιγά)